Ogranicznik prędkości / obrotów.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #26
    Zamieszczone przez _tm_
    moje obliczenia zakładają, że znalazłem właściwe wartości przełożeń
    ja za prędkość obrotową "do przyjęcia" uważam wszystko to co się dzieje do czerwonego pola, to co dzieje się dalej praktycznie mnie nie interesuje, czerwone zaczyna się chyba przy 4500 i być moze jest to cos kapkę ponad 200km/h
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • _tm_
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 2333
      • Superb III (3V3)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #27
      Zamieszczone przez szkoda
      Zamieszczone przez _tm_
      moje obliczenia zakładają, że znalazłem właściwe wartości przełożeń
      ja za prędkość obrotową "do przyjęcia" uważam wszystko to co się dzieje do czerwonego pola, to co dzieje się dalej praktycznie mnie nie interesuje, czerwone zaczyna się chyba przy 4500 i być moze jest to cos kapkę ponad 200km/h
      Wg moich wyliczeń 4500RPM na V biegu = 214km/h. I jest to prędkość rzeczywista, czyli pewnie na liczniku byłoby ok. 230km/h
      S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
      Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
      -------------------------------------------------------------------------
      O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
      O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
      O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #28
        Zamieszczone przez _tm_
        Wg moich wyliczeń 4500RPM na V biegu = 214km/h. I jest to prędkość rzeczywista, czyli pewnie na liczniku byłoby ok. 230km/h
        to się w takim razie nijak nie zgadza z rzeczywistością

        [ Dodano: Pon 09 Lut, 09 08:30 ]
        Zamieszczone przez _tm_
        czyli pewnie na liczniku byłoby ok. 230km/h
        u mnie o dziwo ani jedna ani druga suka nie przekłamuje za bardzo w porównaniu z GPSem przynajmniej :shock:
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz

        • _tm_
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 2333
          • Superb III (3V3)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CDAA 1.8 TSI 160 KM
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #29
          Zamieszczone przez szkoda
          Zamieszczone przez _tm_
          Wg moich wyliczeń 4500RPM na V biegu = 214km/h. I jest to prędkość rzeczywista, czyli pewnie na liczniku byłoby ok. 230km/h
          to się w takim razie nijak nie zgadza z rzeczywistością
          No to może przyjąłem jednak złe przełożenia skrzyni biegów
          S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
          Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
          -------------------------------------------------------------------------
          O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
          O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
          O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

          Komentarz

          • mrqtm
            Rider
            • 2011
            • 253

            #30
            Odświeżam temat.A mianowicie mam nową O2 tour silnik 1,6 + LPG 50 km przebiegu i na biegu jałowym( luz) po wciśnięciu gazu na max. obrotomierz dochodzi tylko do 3500 obrotów . czy to normale ? w poprzedniej dochodził aż do czerwonego pola.
            Była Octavia Tour +
            jest O2 Tour , Bosso Burdello

            Komentarz

            • demmsi
              Elegance
              • 2011
              • 966
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #31
              Jak najbardziej normalne w nowych autach :twisted:

              Komentarz

              • Tatanka
                Classic
                • 2010
                • 30

                #32
                U mnie tez tak jest. Na V biegu max 3500 rpm. Na nizszych biegach spokojnie 4500 rpm (czyli poczatek czerwonego pola, dalej nigdy nie proboje).
                Skoda Octavia II liftback 2004, 1.9 TDI PD 77kW BJB, Classic, Black Magic

                Komentarz

                • mrqtm
                  Rider
                  • 2011
                  • 253

                  #33
                  To kiedy będzie mogło dojść na wyższe obroty? Dopiero po 1000 km? Hehe Bo szczerze jeszcze się s tym nie spotkałem
                  Była Octavia Tour +
                  jest O2 Tour , Bosso Burdello

                  Komentarz

                  • Zorr
                    RS
                    • 2011
                    • 2110

                    #34
                    mrqtm,
                    o ile dobrze pamiętam to tutaj akurat jest blokada, u mnie na luzie (na parkingu) silnik nie pozwala wejść wyżej niż 4000obr.

                    _tm_,
                    "przełożenie 5 biegu to jest 0,74 a przełożenie główne 3,39. Oznacza to, że przy 4100RPM mamy prędkość 195km/h. Przy obrotach 4500RPM jest to już 214km/h a przy 4700RPM (chyba tu się zaczyna czerwone pole) mamy 224km/h"
                    Mi wychodzi na oponach 205/55/16
                    Przy 4100obr = 190km/h
                    Przy 4500obr = 208km/h
                    Przy 4700obr = 217km/h
                    Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                    Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      #35
                      mrqtm
                      to takie zabezpieczenie przed ludźmi takimi jak Ty :lol:
                      niektórzy nazywają to idiotoodpornościa...

                      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ce6dPZtFNE8[/youtube]
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz

                      • piociel
                        Rider
                        • 2010
                        • 526
                        • Volkswagen

                        #36
                        mrqtm, czytałeś instrukcję? słyszałeś jak układać silnik? Jeżeli nie, to za pół roku założysz post pt: Ile BSE bierze oleju? :lol:
                        Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                        Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                        Komentarz

                        • mrqtm
                          Rider
                          • 2011
                          • 253

                          #37
                          Tak wiem czytałem instrukcję , nie jest to też moje pierwsze nowe auto z salonu tylko się zdziwiłem bo w poprzednim tego nie miałem. No ale też nie mialem tego,że trzeba było wcisnać sprzęgło,żeby uruchomić motor.A w firmowym 1,9 TDI w Fabii(2009r) też na luzie można wejść na czerwone pole. A ogólnie mi chodziło o to czy tak we wszystkich nowych autach teraz jest czy to np po 1000 km samo zniknie. Wcale nie mam zamiaru katować mojego nowego auta wysokimi obrotami tylko tak z ciekawości zakręciłem .
                          Nawiązując jeszcze do poprzedniej skody jakoś nie brała mi oleju bo ładnie ją użytkowałem.( w pierwszym roku przejechane tylko 7800 km)
                          Ale dziękuję wszystkim za miłe słowa
                          Była Octavia Tour +
                          jest O2 Tour , Bosso Burdello

                          Komentarz

                          • wojtisek1
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 429

                            #38
                            troche odświeżę temat. Moja Octa 2012 rok , 2.0 TDI 140 koni prędkość maksymalna 217 km/h przy 3500 obr/min i nic więcej!!
                            Jest ogranicznik ?? Jak tak to jak go zlikwidować ?? Ja chcę WIĘCEJ !!
                            A jeśli nie ma to rozumiem , że nastąpiło zrównanie mocy i oporów!
                            Oczywiście na niemieckiej autostradzie :lol:
                            Załączone pliki
                            NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
                            Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
                            Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
                            171 KM ; 402 Nm obr/min
                            Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

                            Komentarz

                            • pawel271182
                              Drive
                              • 2007
                              • 62

                              #39
                              Zamieszczone przez wojtisek1
                              troche odświeżę temat. Moja Octa 2012 rok , 2.0 TDI 140 koni prędkość maksymalna 217 km/h przy 3500 obr/min i nic więcej!!
                              Jest ogranicznik ?? Jak tak to jak go zlikwidować ?? Ja chcę WIĘCEJ !!
                              A jeśli nie ma to rozumiem , że nastąpiło zrównanie mocy i oporów!
                              Oczywiście na niemieckiej autostradzie :lol:
                              Ładnie przy 3500 obr 217km u mnie też 2.0 TDI 140 tylko z 2007 roku i przy 3500 obr jest 180km. Ogranicznik może jest ale raczej napewno nie przy 3500 obr.

                              Komentarz

                              • innotic
                                Ambiente
                                • 2013
                                • 111
                                • Octavia I (1U2)
                                • AGU 1.8 20VT 150 KM

                                #40
                                U mnie w Octavii I, 1.8T auto przyspiesza całkiem sprawnie do licznikowego 210 po czym nic więcej nie chce. I nie jest to jakiś koniec mocy czy coś, bo wskazówka do tego miejsca się nie "wlecze", tylko idzie równym tempem i przy 210km/h jest po prostu stop. Sądzę że jest te zabezpieczenie na V biegu. Co prawda na pozostałych nigdy do odciny nie ciągnąłem i nie mam zamiaru.
                                >> Serwisujesz swoją Skodę? Ściągnij książki "Sam Naprawiam - Octavia I" <<
                                >>Link alternatywny<<

                                Komentarz

                                • Coke
                                  Elegance
                                  • 2010
                                  • 771
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • AUM 1.8 20VT 150 KM
                                  • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                                  #41
                                  U mnie po mapie na 209 KM szarpnięcie i brak dalszego przyspieszania nastepuje przy licznikowych 236-238 km/h
                                  Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                                  Komentarz

                                  Pracuję...